Mail ons: [email protected]

Blog

jun 26

7 redenen waarom je bedrijf een nieuwe website nodig heeft

Wanneer is je bedrijf eigenlijk toe aan een nieuwe website? Gemiddeld investeert een ondernemer ongeveer om de 4 jaar in een nieuwe website. Bepaal aan de hand van onderstaande argumenten of jouw bedrijf een nieuwe website nodig heeft.

Je website bezorgt je geen leads
Als er bezoekers naar je website komen, maar er komen geen leads uit, dan is er iets structureel mis en wordt het tijd voor een nieuwe website.

Je website wordt niet goed weergegeven op alle browsers en mobiele apparaten.
Dat een mobielvriendelijke website cruciaal is, is je inmiddels misschien al duidelijk. Maar je website speelt misschien ook niet goed af op alle web browsers (Internet Explorer, Firefox, Chrome, etc.) Als dat niet het geval is. Is het tijd voor een nieuwe website.

Je website wordt niet gevonden.
Als je website bijna niet gevonden wordt via Google of andere zoekmachines, dan is de website niet goed geprogrammeerd en is het tijd voor een nieuwe website.

Je concurrentie heeft een moderne, uitnodigende website en jij niet
Het is uiteraard belangrijk dat je geen gedateerde website hebt. Wat betreft je concurrentie: zorg dat je vóór loopt op je concurrentie, niet achter. Tijd voor een nieuwe, concurrerende website.

Je website is niet gebruiksvriendelijk
Als een bezoeker geen goed overzicht heeft van wat je als bedrijf te bieden heb en het is moeilijk om snel bepaalde informatie te vinden, dan is het tijd voor een nieuwe website.

Je kunt je website niet goed zelf beheren
Als je niet makkelijk je eigen teksten kunt toevoegen of andere wijzigingen kunt aanbrengen, dan is het tijd voor een nieuwe website.

Je (marketing)strategie is veranderd.
Als je je strategie aanpast, is het van belang dat dit ook terugkomt in hoe je je online presenteert. Het wordt dan tijd voor een nieuwe website.

Is één van bovenstaand bij jou van toepassing? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Sommige dingen zijn wellicht ook op te lossen, zonder een volledig nieuwe website te maken. Helaas weegt dit vaak niet op tegen de kosten en blijf je dan steeds achter de feiten aanlopen. Dit is uiteraard per situatie verschillend.

Wil je weten of jouw website aan de huidige normen voldoet? Laat je gegevens achter en ontvang gratis een websiterapport!

About The Author

Rogier is eigenaar van het bedrijf Webvantage. Gespecialiseerd in Websites, Webshops, Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en Grafisch Design. Zowel voor de grote onderneming als de kleine zelfstandige. Neem gerust even contact met Rogier op als u vragen heeft.