Mail ons: [email protected]

Blog

jan 29

Zakelijke mail via Workspace met 20% korting het eerste jaar

Bij webhosting zit ook standaard e-mailhosting voor je domein inbegrepen. Dit werkt op zich prima, maar toch is het aan te raden (vooral voor professionele gebruikers/bedrijven), om aparte e-mailhosting bij bijvoorbeeld Workspace af te sluiten. Webvantage heeft er daarom meteen voor gezorgd dat je het eerste jaar 20% korting krijgt

read more

mei 19

7 tips om je website GDPR-compliant te maken

Sinds 25 mei 2018 is het zover, dan gaat de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), oftewel de General Data Protection Regulation (GDPR) van kracht. In het kort houdt de wet in dat burgers beter beschermd worden als het gaat om het verwerken van persoonsgegevens. Hierbij geven we je een aantal tips

read more

okt 10

Beste gratis CRM-systeem voor MKB/KMO

Wij raden ZOHO CRM aan, de in onze ogen beste Customer Relationship Management software voor MKB/KMO. Waarom Zoho CRM? Uiteraard heeft ieder bedrijf andere (strategische) doelstellingen. Op basis daarvan kan ook de CRM-behoefte en keuze veranderen. Wij richten ons in dit geval op MKB/KMO's, die behoefte hebben aan een eenvoudig CRM, maar waar

read more

aug 02

11 tips voor de keuze van een goede webdesigner

De keuze van een goede webdesigner is vaak niet eenvoudig. De prijzen kunnen enorm uiteenlopen en vaak is het niet inzichtelijk wat je daadwerkelijk krijgt, behalve het plaatje. Hier 11 tips bij het kiezen van een goede webbouwer. 1. Denkt de webontwikkelaar met mij mee? Een goede webdesigner probeert niet zomaar

read more

aug 31

SEO: word gegarandeerd gevonden!

Als je een product of dienst aanbiedt, moet je natuurlijk ook kunnen laten zien dat het werkt. Vandaag (31 augustus 2015) staan de door ons gekozen zoektermen 'betaalbare website' via google.nl op 1. Direct ná de advertenties. Wil je ook meer bezoekers en op de eerste pagina van Google komen met

read more

jul 13

Webvantage breidt zijn helpdesk uit!

Sinds vandaag heeft Webvantage een eigen portal, waar klanten tickets kunnen aanmaken voor eventuele (technische) vragen. Dit is een toevoeging aan onze dienstverlening. Uiteraard kunt u ons ook nog gewoon bellen, mailen of met ons chatten als u vragen heeft! Heeft u een service abonnement bij Webvantage? Het inzetten van uw

read more