Mail ons: [email protected]

Blog

jul 13

Webvantage breidt zijn helpdesk uit!

Sinds vandaag heeft Webvantage een eigen portal, waar klanten tickets kunnen aanmaken voor eventuele (technische) vragen. Dit is een toevoeging aan onze dienstverlening. Uiteraard kunt u ons ook nog gewoon bellen, mailen of met ons chatten als u vragen heeft!

Heeft u een service abonnement bij Webvantage? Het inzetten van uw service tickets is nu nog makkelijker!

Voor de klanten die een service abonnement hebben bij Webvantage is het nog makkelijker en overzichtelijker om service tickets in te zetten. Ook kunt u nu perfect de status van uw tickets opvolgen en u heeft een overzicht van het aantal gebruikte tickets.

De kracht van een klein persoonlijk bedrijf, de professionaliteit van een grote organisatie.

Ga naar support.webvantage.nl .

About The Author

Rogier is eigenaar van het bedrijf Webvantage. Gespecialiseerd in Websites, Webshops, Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en Grafisch Design. Zowel voor de grote onderneming als de kleine zelfstandige. Neem gerust even contact met Rogier op als u vragen heeft.